1. خانه
  2. -
  3. تن ماهی
  4. -
  5. مواد اولیه تولید تن ماهی

مواد اولیه تولید تن ماهی

دسته - تن ماهی
مواد اولیه تولید تن ماهی
  1. خانه
  2. -
  3. تن ماهی
  4. -
  5. مواد اولیه تولید تن ماهی

مواد اولیه تولید تن ماهی

دسته - تن ماهی

تن ماهی یکی از غذای محبوب در سفره ایرانیان است که تقریباً تمامی افراد از مصرف آن لذت می‌برند. شاید شما نیز کنجکاو باشید که بدانید مواد اولیه تولید تن ماهی چیست؟ همان‌‌طور که می‌دانید در تولید هر موادغذایی، متریال و مواد اولیه حرف اول را می‌زند و تعیین کننده طعم آن است و کنسرو تن ماهی نیز از این امر مستثنی نیست. شاید شما نیز با باز کردن قوطی تن ماهی گمان کنید که این تن تنها از روغن و ماهی تشکیل شده است. در حالی که در این تن ادویه جات و سایر طعم دهنده‌ها نیز وجود دارد تا حتی مورد پسند افراد سخت پسند نیز قرار گیرد. شورک برای رفع کنجکاوی مصرف کنندگان عزیز لیستی از مواد اولیه موجود در تن ماهی را در اختیارتان قرار داده است. با ما همراه باشید.

مواد اولیه تولید تن ماهی چیست؟

ماهی اصلی ترین ماده تشکیل دهنده تن ماهی

ماهی یکی از اصلی‌ترین مواد اولیه تن ماهی می‌باشد. لازم است بدانید که ماهی‌های موجود در تن ماهی از گونه‌های بخصوصی است. ماهی‌هایی از جمله هوور، گیدر، ریبون فیش، زرده و … از جمله ماهی‌های تن به شمار می‌رود. تازگی ماهی و نوع آن تاثیر بسیاری بر روی طعم و مزه تن ماهی می‌گذارد. بسیاری از برندهای معروف تن ماهی همچون سیحون، به صورت روزانه ماهی‌های جنوب صید شده را وارد خط تولید می‌کنند. به همین دلیل گوشت این تن نرم و بسیار لذیذ می‌باشد.

روغن

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که طرفدار روغن تن ماهی است. روغن تن ماهی عاملی است که به پخت بهتر گوشت ماهی کمک می‌کند. بسیاری از افرادی که رژیم غذایی دارند، نگران چربی این تن هستند. لازم به ذکر است که این روغن گیاهی بوده و هیچ تاثیری بر روی چاقی بدن ندارد. این روغن قوام و کیفیت ماهی را حفظ کرده و از تیره شدن گوشت ماهی جلوگیری می‌کند. بر روی اغلب قوطی‌های تن ماهی، مواد اولیه تولید تن ماهی درج شده است. بنابراین شما می‌توانید از سلامت تن ماهی‌ها اطمینان حاصل نمایید.

مواد اولیه تولید تن ماهی

آب

شاید شما نیز از شنیدن این که در تن ماهی آب وجود دارد تعجب کرده باشید. با توجه به این که اغلب روغن تن ماهی دور ریز می‌شود، ترکیب آب در روغن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و هزینه‌‌های تولید را کاهش می‌دهد. از طرفی آب نقطه جوش را پایین می‌آورد و زمان کمتری را برای جوشاندن تن ماهی رقم می‌زند. بنابراین وجود آب در تن ماهی از نظر صرفه جویی در مصرف روغن، صرفه جویی در مصرف انرژی و صرفه جویی در زمان بسیار ایده آل است.

طعم دهنده‌های طبیعی

در نهایت تن ماهی دارای طعم دهنده‌های مختلفی است تا خامی گوشت را گرفته و عطر و طعمی تحسین شده را برای تن ماهی به ارمغان بیاورد. طعم دهنده‌ها شامل فلفل، نمک، ادویه، رب، سبزیجات، قارچ و … می‌شود. البته برخی از تن ماهی‌ها نیز تنها از روغن و ماهی تشکیل شده است و هیچ‌گونه طعم دهنده‌ای در تولید آن به کار نرفته است. بنابراین طعم دهنده‌ها تنها در برخی از این کنسرو در لیست مواد اولیه تولید تن ماهی قرار می‌گیرند.

نمک

نیازی نیست که توضیح بیشتری در خصوص این افزودنی بدهیم. زیرا نمک در هر غذایی وجود دارد و مزه تن ماهی را تکمیل می‌کند. همچنین وجود نمک در تن ماهی ماندگاری آن را افزایش داده و از فساد آن جلوگیری می‌کند. به همین دلیل نمک نیز از دیگر مواد اولیه تولید تن ماهی است که تمامی برندها و شرکت‌ها از این محصول بهره می‌برند. البته میزان فلفل در تن ماهی‌ها به نوع آن و شرکت تولید کننده بستگی دارد و نمی‌توان مقدار خاصی را برای آن تعیین کرد.

روند تولید تن ماهی

نه تنها مواد اولیه تن ماهی بر روی طعم و کیفیت این محصول تاثیر می‌گذارد، بلکه نحوه تولید نیز اهمیت بسیاری دارد. تن ماهی‌ها برای تولید نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و مدرن دارند تا به خوبی گوشت ماهی پخته شده و فلس و استخوان‌های آن جدا شوند. شورک شرکتی واقع در قزوین به همراه دستگاه‌هایی پیشرفته است و هیچ گونه دخالت دستی در تولید این تن وجود ندارد. طعم عالی این تن ماهی به یاد ماندنی بوده و شما تنها با یک بار مصرف تن ماهی‌های شورک مشتری دائم خواهید شد.

فروش عمده تن ماهی اصفهان

خرید تن ماهی باکیفیت با قیمت مناسب

پس از این که با مواد اولیه تولید تن ماهی آشنا شدید، نوبت به خرید تن ماهی می‌رسد. طبیعی است که هر فردی طعم و مزه خاصی را می‌پسندد و ذائقه مخصوص به خود را دارد. بنابراین شورک بر روی بسته بندی محصولات خود مواد اولیه و ترکیبات این تن را نیز درج کرده است تا خریداران بتوانند با مطالعه آن از محتویات داخل تن ماهی اطلاع حاصل نمایند. همچنین بر روی بسته بندی این محصول تاریخ تولید آن نیز وجود دارد تا مشتریان از تازگی تن ماهی مطمئن شوند. جهت سفارش عمده تن ماهی با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سفارش تن ماهی ارزان عمده
کنسرو ماهی تون کام دریا 180 گرمی

کنسرو ماهی تون کام دریا ۱۸۰ گرمی

ماهی تون نومینه 170 گرمی

کنسرو ماهی تون نومینه ۱۷۰ گرمی

کنسرو خورشت قورمه سبزی سیحون

فهرست
تماس بگیرید