1. خانه
  2. -
  3. کنسروها
  4. -
  5. فروش کنسرو لوبیا به صورت اینترنتی

فروش کنسرو لوبیا به صورت اینترنتی

دسته - کنسروها
  1. خانه
  2. -
  3. کنسروها
  4. -
  5. فروش کنسرو لوبیا به صورت اینترنتی

فروش کنسرو لوبیا به صورت اینترنتی

دسته - کنسروها

کنسرو لوبیا بعد از تن ماهی یکی از خوشمزه‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای آماده است که فروش بالایی دارد. فروش کنسرو لوبیا به صورت اینترنتی یکی از ساده‌ترین و راحت‌ترین روش‌های خرید این کنسرو است که امروزه رواج بسیاری دارد. در این روش شما تنها از طریق اینترنت و بدون نیاز به خروج از منزل میزان سفارش خود را ثبت می‌کنید و سپس محصول سفارشی خود را درب محل مورد نیاز خود تحویل خواهید گرفت. این روش فروش از نظر هزینه نیز به صرفه‌تر بوده و شما می‌توانید قیمت سایت‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزا‌ن‌ترین را خریداری کنید. شورک تمامی محصولات کنسروی خود را به همراه اطلاعات و سایر جزئیات در سایت قرار داده است و شما به راحتی در بستر اینترنت می‌توانید کنسروجات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

نحوه تولید کنسرو لوبیا

نحوه تولید لوبیا و میزان رعایت بهداشت اهمیت بسیاری دارد. معمولاً اولین مرحله در تولید این کنسرو شستشوی دانه‌های لوبیا است. برای این کار لوبیا ابتدا در محفظه‌های مخصوص قرار گرفته و چند ساعت در آن باقی می‌ماند. در این حالت زمان پخت لوبیا کاهش یافته و وزن آن نیز دو برابر خواهد شد.

در صورتی که این مرحله به درستی و به صورت اصولی صورت نگیرد، لوبیا مقداری از آب سس را به خود جذب کرده و از این رو کیفیت سس کاهش یافته و نهایتاً کنسرو لوبیا طعم خوبی ندارد. بنابراین بهتر است که حتماً پیش از قرارگیری لوبیا در سس آن را در داخل آب بگذارید.

در این مرحله لوبیا در داخل محفظه‌هایی قرار می‌گیرد تا آب اضافی آن گرفته شود. پس از آن برای از بین بردن آنزیم‌های مضر موجود در لوبیا باید آن را در داخل آب داغ شستشو داد. این مرحله که با نام آنزیم بری نام دارد، قند مضر لوبیا که با نام نفخ شناخته می‌شود، از لوبیا جدا شده تا هضم این محصول در معده راحت‌تر گردد. البته نباید لوبیا مدت زمانی طولانی در داخل آب داغ قرار گیرد زیرا پوسته آن جدا شده و لوبیا دو نیم می‌گردد.

بسته بندی و پخت لوبیاها

در این بخش از تولید کنسرو لوبیا، مواد اولیه به میزان مشخصی در داخل قوطی کنسرو ریخته می‌شود. این فرایند در دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌پذیرد و از این رو کاملاً بهداشتی است. در دستگاه بعدی سس به صورت مشخص در داخل قوطی ریخته شده و درب آن پلمپ می‌گردد. ترکیبات سس لوبیا تاثیر بسیاری بر روی طعم و مزه کنسرو لوبیا می‌گذارد. از جمله ترکیبات سس لوبیا می‌توان به گوجه فرنگی، شکر، نشاسته و سایر افزودنی‌ها اشاره کرد.

پس از این که سس به صورت داغ وارد قوطی کنسرو لوبیا شد. درب آن بسته شده و فرایند هواگیری انجام می‌شود. وجود هوا در داخل قوطی‌های کنسرو تخریب لوبیا را به دنبال دارد. با هواگیری قوطی، لوبیا می‌تواند تا مدت‌های طولانی ماندگاری داشته باشد.

مرکز فروش عمده کنسرو در تهران

در انتها نیز لوبیا در دستگاه‌های مخصوص تحت حرارت قرار گرفته تا تمامی باکتری‌ها و آنزیم‌های مضر آن از بین برود. با این کار شما ماندگاری کنسرو لوبیا را نیز افزایش خواهید داد.

در این مرحله فرایند تولید کنسرو لوبیا پایان یافته است و پس از بسته‌بندی شما می‌توانید برای فروش آن را به انبار ارسال کنید.

خرید کنسرو لوبیا به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی کنسرو لوبیا روشی مطمئن و بدون دردسر برای دسترسی به مقوی‌ترین غذای آماده است. شورک تمامی کنسروجات خود را به همراه ترکیبات و سایر اطلاعات لازم در داخل سایت قرار داده است و شما برای دسترسی به این کنسرو می‌توانید به راحتی وارد سایت شده و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. همچنین شما می‌توانید به صورت تلفنی نیز این محصول را خریداری کنید. روش خرید اینترنتی کنسرو لوبیا به صورت بهینه بوده و زمان کمی می‌برد.

کنسرو لوبیا سیحون

سیحون برندی بسیار مطمئن و باکیفیت در زمینه تولید بهترین کنسرو لوبیا است که کیفیتی کاملاً تصمین شده دارد. این کنسرو سرشار از پروتئین است و تمامی سنین خصوصاً کودکان نیز می‌توانند این کنسرو خوشمزه را مصرف کنند. مواد اولیه و سس‌های این کنسرو از ترکیباتی عالی و درجه یک تولید شده است که کیفیتی عالی دارد. سیحون برای تولید کنسروهای خود از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها بهره می‌برد و بهداشت در این کنسرو کاملاً مورد تایید است. بر روی بسته‌بندی محصولات سیحون گواهی وزارت بهداشت و مهر سازمان غذا و دارو وجود دارد و شما با اطمینان کامل می‌توانید این محصول را سفارش دهید.

قیمت کنسرو لوبیا عمده

کنسرو لوبیا در حجم و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود که تعیین کننده قیمت این کنسرو است. خرید عمده این محصول تاثیر بسزایی بر روی قیمت آن می‌گذارد. بنابراین شما با خرید عمده کنسرو لوبیا از شورک می‌توانید سوددهی بالایی داشته باشید. فروش کنسرو لوبیا به صورت اینترنتی روشی مطمئن است که تاثیر بسیاری بر روی قیمت این محصول می‌گذارد و به شما کمک می‌کند که هزینه خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید. جهت دریافت لیست قیمت کنسرو لوبیا از شورک تنها کافیست تماس بگیرید.

فواید کنسرو لوبیا

بهبود عملکرد سیستم ایمنی

کنسرو لوبیا دارای مقادیر بسیاری فیبر است که عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشیده و از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. بنابراین برای این که مانع از بسیاری از بیماری‌ها شوید، توصیه می‌کنیم که کنسرو لوبیا را در لیست غذایی خود قرار دهید. همچنین اسید آمینه‌های موجود در این کنسرو نیز بر روی مقاوم‌سازی بدن تاثیر گذاشته و این امکان را فراهم می‌کند که در زمان حمله ویروس و باکتری‌ها سلول‌ها بتوانند به خوبی از بدن دفاع کنند.

بهبود عملکرد سیستم گوارش

فیبر موجود در کنسرو لوبیا عملکردی ایده آل را برای روده‌ها به همراه دارد و از این رو کیفیت سیستم گوارش را بهبود می‌بخشد. از طرفی فیبر موجود در پوسته لوبیا تحت تاثیر باکتری‌های روده قرار دارد و بدین طریق شما می‌توانید انرژی لازم برای فعالیت‌های روده خود را تامین کنید. همچنین لوبیا غنی از کربوهیدرات است و با مصرف مرتب این کنسرو شما یبوست خود را نیز در طول زمان درمان خواهید کرد.

جلوگیری از ابتلا به سرطان

یکی از دلایلی که فروش کنسرو لوبیا به صورت اینترنتی را افزایش داده است، ارزش غذایی بالای این کنسرو است که با بیماری سرطان مبارزه می‌کند. وجود مقادیر زیاد فیبر، آنتی اکسیدان و منگنز در داخل کنسرو لوبیا، به شما کمک می‌کند که درصد ابتلا به بیماری سرطان را کاهش دهید. همچنین افرادی که به این بیماری مبتلا هستند نیز با مصرف کنسرو لوبیا می‌توانند از سلول‌ها در برابر عوامل مخرب محافظت کنند.

بهبود سلامت قلب

کنسرو لوبیا غنی از پروتئین است و همین امر به بهبود سلامت قلب کمک می‌کند. به طور تقریبی در هر نصب لیوان لوبیا، حدود هشت گرم پروتئین وجود دارد و این میزان درصد بسیار چشمگیری است و بسیاری از نیازهای بدن شما را تامین خواهد کرد. از طرفی وجود منگنز، پتاسیم و کلسیم در کنسرو لوبیا باعث تنظیم فشار خون شده و از ابتلا به سکته قلبی جلوگیری می‌کند. بنابراین نتیجه می‌گیریم که کنسرو لوبیا علاوه بر این که غذایی آماد و خوشمزه است، تاثیر بسیاری بر روی سلامتی افراد دارد. بنابراین با خرید این کنسرو به افزایش سلامتی خود کمک خواهید کرد.

کنسرو سبزی سرخ شده

کنسرو سبزی سرخ شده برای قورمه سبزی نهال چین

کنسرو سس ماکارونی

کنسرو سس ماکارونی با سویا ۳۸۰ گرمی سیحون

کنسرو ماهی تون سیحون 120 گرمی

کنسرو ماهی تون سیحون ۱۲۰ گرمی

فهرست
تماس بگیرید