1. خانه
  2. -
  3. تن ماهی
  4. -
  5. فروش عمده تن ماهی از کارخانه

فروش عمده تن ماهی از کارخانه

دسته - تن ماهی
فروش عمده تن ماهی از کارخانه
  1. خانه
  2. -
  3. تن ماهی
  4. -
  5. فروش عمده تن ماهی از کارخانه

فروش عمده تن ماهی از کارخانه

دسته - تن ماهی

تن ماهی یکی از محصولاتی است که به دلیل اینکه منبعی غنی از مواد مغذی بوده و خوش طعم نیز هستند طرفداران بسیاری دارد و افراد در سبد غذایی خودشان از آن استفاده می‌کنند. از سوی دیگر به دلیل موقعیت جغرافیایی کشور ما که هم از شمال و هم از سمت جنوب به دریا دسترسی داریم، تولید این محصول و فروش آن از شرایط خوبی برخوردار است. یکی از بهترین روش‌های موجود در بازار برای خرید بی واسطه تن ماهی خرید از فروشندگانی است که به صورت عمده محصولات خود را می‌فروشند. در این مقاله از مجله صنایع غذایی شورک با ما همراه باشید تا ببینیم که مزیت فروش عمده تن ماهی از کارخانه چیست؟

فروش عمده تن ماهی از کارخانه چه مزایایی دارد؟

۱. صرفه جویی در هزینه‌ها

اگر قصد خرید تن ماهی به صورت عمده را دارید، باید بدانید که خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث می‌شود تا هزینه‌های شما کاهش پیدا کنند. دلیل این امر این است که خرید از طریق واسطه‌ها سبب می‌شود تا هزینه‌های اضافی اعم از حمل و نقل، انبارداری و غیره در قیمت نهایی محصول دخیل باشند و در نهایت شما باید هزینه بیشتری را نسبت به خرید عمده پرداخت کنید.

تن ماهی سیحون باکیفیت و خوشمزه

شرکت صنایع غذایی شورک آماده فروش عمده تن ماهی از کارخانه با برندهای شونتون، کام دریا، سیحون و نومینه است که فرایند تولید آنها استاندارد بوده و از ماهی‌های صید روز برای کنسروسازی استفاده می‌کنند. در واقع با خرید تن ماهی از شورک می‌‌تواند خیالتان راحت باشد که از محصولی با قیمت مناسب، اما با کیفیت و ارگانیک برخوردار می‌شوید که هیچ گونه مواد افزودنی به آنها اضافه نمی‌شود.

۲. برخورداری از محصولات سالم و تازه

همگی ماهی‌هایی که در صنایع غذایی شورک کنسرو می‌شوند ماهی‌های صید روزی هستند که به صورت کاملاً استرلیزه و در شرایط دمایی مناسب از جنوب کشور به کارخانه فرستاده می‌شوند و از طریق دستگاه‌های پیشرفته و بدون دخالت نیروی انسانی کنسرو می‌شوند. سالم و تازه بودن ماهی‌ها سبب می‌شود که محصولات طعم و مزه خوبی داشته باشند و مشتریان پس از اولین خرید، ترغیب به خریدهای بیشتر از شما شوند؛ زیرا تجربه نشان داده است که مشتریان وفادار آنهایی هستند که به کیفیت محصول در کنار قیمت مناسب اهمیت زیادی می‌دهند.

فروش عمده تن ماهی از کارخانه

شرکت شورک مفتخر است در فروش عمده تن ماهی از کارخانه بیشتر محصولات خود را به صورت پیش فروش در اختیار فروشندگان و تامین کنندگان کالا قرار دهد. شما نیز می‌توانید برای ثبت سفارش‌های خودتان با ما تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت، فرم ثبت سفارش را پر کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تن ماهی‌های تازه و تاریخ تولید روز برای شما ارسال شود.

۳. کاهش یافتن احتمال خسارت به محصولات در حمل و نقل

یکی از عمده مشکلاتی که شما در خرید به صورت واسطه با آن مواجه باشید احتمال خسارت دیدن کنسروها در زمان حمل و نقل است. در واقع خرید کنسرو از خرده فروشان باعث می‌شود تا فرایند حمل و نقل، از زمان خرید تا رسیدن به دست مصرف کننده افزایش یابد و به همین دلیل احتمال خسارت دیدن محصولات نیز بیشتر شود. اما در خرید عمده این احتمال کاهش یافته و حمل و نقل تنها یکبار اتفاق می‌افتد.

فروش عمده تن ماهی از کارخانه
بهترین کیفیت تن ماهی با قیمت عالی

در صنایع غذایی شورک پس از ثبت سفارش شما و آماده شدن آنها، محصولات به صورت مستقیم و در بسته بندی‌هایی که مقاومت خوبی در برابر ضربه دیدن دارند از کارخانه به محل درخواستی شما ارسال می‌شود. علاوه بر این در فروش عمده تن ماهی از کارخانه، مژده ما به مشتریانی که در نقاط دورتری از کشورمان قرار دارند این است که، اگر حجم سفارش آنها بالا باشد و همکاری بلند مدتی با ما داشته باشند، می‌‌توانند طی مذاکراتی هزینه‌های حمل و نقل خود را کاهش دهند تا بدین ترتیب در هزینه‌هایشان صرفه جویی شود.

ارزش غذایی تن ماهی

تن ماهی یکی از محصولات غذایی است که دارای پروتئین بالایی بوده اما درصد آن در برندهای مختلف متفاوت است. به همین دلیل باید در هنگام خرید تن ماهی به برند آن نیز توجه داشت. درصد پروتئین موجود در کنسرو تن ماهی هر شرکتی، روی بسته بندی آن و در قسمت ارزش غذایی درج شده است. تن ماهی‌های شرکت شورک نیز دارای برچسب ارزش غذایی بر روی بسته بندی‌ها است که نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد محتویات داخل تن ماهی‌های ما دارای پروتئین هستند و مابقی آنها روغن تازه و نمک است که بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده‌ای به بازار عرضه می‌شوند.

خرید تن ماهی عمده از کارخانه

سفارش عمده تن ماهی از شورک

همه ماهی‌های مورد استفاده در خط تولید صنایع غذایی شورک از خلیج فارس آمده که دارای طعم فوق‌العاده و تازه هستند و ما برای اطمینان خاطر مشتریان خود آنها را به نشان استاندارد و نشان سیب سلامت مجهز کردیم تا خریداران محصولات‌مان از خرید کالاهای با کیفیت اطمینان حاصل پیدا کنند. اگر قصد خرید تن ماهی به صورت عمده را دارید پیشنهاد می‌کنیم که با شماره  ۰۹۱۰۱۹۴۵۶۳۸ تماس بگیرید و پس از استعلام قیمت‌ها یکی از انواع برندهای تن ماهی این مرکز را بسته به نیاز مشتریان خود تهیه کنید. برندهای موجود در این فروشگاه از معروف‌ترین و سالم‌ترین تن ماهی‌هایی هستند که شما می‌توانید برای سفارش آنها با قیمت درب کارخانه از طریق وب سایت نیز اقدام کنید.

ماهی تون نومینه 170 گرمی

کنسرو ماهی تون نومینه ۱۷۰ گرمی

رب گوجه فرنگی تک نفره

سبزی قورمه سرخ شده

سبزی قورمه سرخ شده

فهرست
تماس بگیرید